Yhteystietojen tarkistaminen kuulostaa varmasti itsestään selvyydeltä mutta on yksi tärkeimmistä asioista, jonka voit tehdä
Jos nettisivuillasi on väärää tai vanhentunutta tietoa, siitä voi aiheutua sinulle helposti vaikka seuraavanlaisia ikäviä tilanteita:
- asiakas soittaa väärään numeroon
- asiakas ajaa väärään osoitteeseen (esim. kuntaliitoksessa tapahtuneen osoitemuutoksen jälkeen)
- asiakas löytää tuotteen, jota et enää myy
- asiakas vaatii saada tuotteen netissä olevaan tarjoushintaan vaikka kampanja on päättynyt
- et saa asiakkaan lähettämiä viestejä mutta asiakas ei välttämättä tiedä sitä
Tällaisia tilanteita voi aiheutua erittäin helposti.
Siihen riittää vain yksi pieni kirjoitusvirhe tai unohdus.
Seurauksena voi kuitenkin olla, että asiakas saa huonon kokemuksen etkä sinä saa edes tietää sitä.
Hyvässä tapauksessa joudut käyttämään paljon aikaa asian selvittelyyn ja huonossa tapauksessa saat lukea – monen muun ihmisen kanssa – asiasta somessa.
Käytä siis tänään 10–15 minuuttia aikaa siihen, että tarkistat ettei nettisivuillasi tai Facebook-sivuillasi ole vääriä tai vanhentuneita puhelinnumeroita, osoitteita, tarjouksia tai mitään muita virheellisiä tietoja.