Tämän lisäksi keskitetty varausjärjestelmä tarkoittaa sitä, että
Voit viestiä asiakkaiden kanssa paljon helpommin
- saat varaajien oikeat sähköpostiosoitteet, etkä esim. booking.com-loppuisia osoitteita
- voit lähettää vieraille automaattisia viestejä tai viestisarjoja, esim. ajo-ohjeet X päivää ennen saapumista ja arvion pyytäminen X päivää check-outin jälkeen
Mainostaminen on helpompaa ja motivoivampaa
- voit ajaa liikennettä omille sivuillesi tietäen, että kaikki varauksista tulevat rahat tulevat teille eikä varaussivustolle
- voit kohdistaa mainontaa paremmin
Voit käyttää useampia varauskanavia
- voit laittaa koko kapasiteetin myyntiin moniin keskitettyihin järjestelmiin eikä sinun tarvitse miettiä ylibuukkauksien riskiä
- et joudu päivittämään hintoja, varauksia, muutoksia, saatavuuksia ja muita tietoja jokaiseen järjestelmään erikseen
Voit myydä monipuolisesti ja tehdä lisämyyntiä
- voit luoda lisätuotteita ja tarjota niitä varaajalle sekä ostohetkellä että myöhemmin
- pystyt luomaan juuri sellaisia tarjouksia ja paketteja kuin haluat
Saat varaajien kaikki oikeat tiedot omaan käyttöösi
- voit valita mitä tietoja varaajan täytyy antaa
- saat varaajan oikean sähköpostiosoitteen, etkä esimerkiksi booking.com-loppuista osoitetta